|
Արդյունքների հասնելու համար իրականացվող ակտիվությունները
|
Գործունեության գրանցում ժամանակի մեջ
|
Գործունեություն իրականացնող աշակերտները
|
Գործունեության իրականացմանը
Պատասխանատու աշակերտները
|
Գործունեությանը համապատասխան ռեսուրսները
|
1
|
Հետազոտել
|
5-7օր
|
բոլորը
|
|
|
1.1
|
տեղեկություն ,որը կօգնի ավելի լավ կողմնորոշվել տվյալ հարցում
|
3-4օր
|
-
|
|
ՀՏՀ,գիրք,ամսագիր,հանրագիտարան
|
1.2
|
թե արդյոք հե՞շտ է մեխը խրել տեղաշարժված ցանկապատի մեջ:
|
1-2օր
|
-
|
|
Տախտակ,մեխ, մուրջ
|
2
|
Կատարել
|
1-2օր
|
2խումբ
|
|
|
2.1
|
փորձ՝ըստ որոշված ծրագրի
|
1օր
|
I խումբ
|
|
Տախտակ,մեխ,մուրջ
|
2.2
|
արձանագրել տվյալները:
|
1օր
|
II խումբ
|
|
Տետր,գրիչ
|
2.3
|
ստացված արդյունքների վերլուծությունՊարզել որքանով
է արդարացված վարկածը:
|
1օր
|
բոլորը
|
|
Տետր,գրիչ,ՀՏՀ
|
3
|
Նկարագրել
|
1օր
|
3 խումբ
|
|
|
3.1
|
նախագիծը
|
-
|
I խումբ
|
|
Տետր,գրիչ,ՀՏՀ
|
3.2
|
Ձևակերպել այն ամենն,ինչ արվել է:
|
-
|
II խումբ
|
|
Տետր,գրիչ,ՀՏՀ
|
3.3
|
Նյութերը պատրաստել ներկայացնելու համար
|
-
|
III խումբ
|
|
Տետր,գրիչ,ՀՏՀ
|
Friday, May 10, 2013
ՈՒսումնական նախագծի իրականացման ծրագիր
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment